Pristatymas

Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris susisieks su Jumis ir sutars asmeniškai Jums palankų prekių pristatymo laiką. 

PRISTATYMO BŪDAI:

1. Pristatymas nurodytu adresu BE UŽNEŠIMO PASLAUGOS. Siunta bus pristatyta Jūsų nurodytu adresu be užnešimo paslaugos. Jeigu prekių vertė krepšelyje didesnė nei 550 eur, pristatymas nemokamas; jeigu prekių vertė krepšelyje mažesnė nei 550 eur, pristatymo kaina 30 eur.

2. Pristatymas nurodytu adresu SU VIENO ŽMOGAUS UŽNEŠIMO PASLAUGA. Siunta bus pristatyta nurodytu adresu. Siuntą užneša kurjeris kartu su gavėju. Jeigu prekių vertė krepšelyje didesnė nei 550 eur, pristatymo kaina 25 eur; jeigu prekių vertė krepšelyje mažesnė nei 550 eur, pristatymo kaina 55 eur.

3. Pristatymas nurodytu adresu SU UŽNEŠIMU, IŠPAKAVIMU, SURINKIMU IR PAKUOTĖS IŠVEŽIMU. Siunta bus pristatyta nurodytu adresu. Baldus saugiai užnešime, išpakuosime, surinksime, pastatysime į vietą ir išsivešime pakuotės atliekas. Visais atvejais pristatymo kaina 100 eur.

PRISTATYMO LAIKAS

Kiekvienos prekės aprašyme yra nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t. y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes. Jei prekės pristatymo terminas Jums netinka, susisiekite su mumis el. paštu. Jei dėl ne nuo mūsų priklausančių aplinkybių siunta vėluos, nedelsiant Jums pranešime.

Jeigu baldus užsakote su prieinamumo statusu: Liko 1 ar daugiau vnt.,  paprastai tokį užsakymą įvykdome per 5 – 10 darbo dienų nuo apmokėjimo datos.

Jeigu pateikiate išankstinį arba nestandartinės spalvos baldo užsakymą, tuomet baldų gamybos ir pristatymo terminas yra 4 – 8 savaitės nuo užsakymo apmokėjimo.

Užsakymus visoje Lietuvoje pristatome nemokamai iki Jūsų gyvenamosios vietos (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas), kai prekių vertė siekia 550 eur. Už papildomą mokestį galite užsisakyti baldų užnešimo paslaugą į namus. Pažymėkite tai komentare prie užsakymo arba parašykite mums el. laišką, jei norite užsisakyti šią paslaugą.

SKIRTINGI PRISTATYMO TERMINAI

Jei viename užsakyme yra užsakomos prekės su skirtingais pristatymo terminais, tokiu atveju visam užsakymui yra taikomas ilgesnis pristatymo terminas. Taigi, jei viename užsakyme yra užsakoma viena prekė su 1 – 3 darbo dienų pristatymo terminu, o kita su 30 darbo dienų pristatymo terminu, visam užsakymui bus taikomas 30 darbo dienų pristatymo terminas. Jei kažkuri prekė užsakymo vykdymo eigoje yra atšaukiama iš kliento pusės, kitoms likusioms prekėms vis tiek bus taikomas ilgesnis pristatymo terminas, kuris buvo pritaikytas užsakymui po jo patvirtinimo sistemoje.

Jei norite, kad vienu apsipirkimo metu Jūsų išsirinktos prekės, kurių terminai yra skirtingi, būtų pristatomos skirtingais užsakymo terminais, prašome daryti atskirus užsakymus.

Jei norimų prekių nėra ar šiuo laikotarpiu atsirado nenumatytų problemų susijusių su pristatymu, Inside matters darbuotojai neatidėliodami informuos klientą jo nurodytais kontaktais.

Jei klientui užsakytos prekės nėra pristatomos per nurodytą pristatymo laiką ir su juo nėra susisiekta telefonu ar el. paštu, prašome susisiekti su mumis elektroninio pašto adresu arba paskambinti telefonu +370 605 08818.

PREKIŲ PRIĖMIMAS

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekių būklę bei pasirašykite važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo – priėmimo metu pastebėsite siuntos ir/ar prekių išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant atstovui, kuris pristatė Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekių pažeidimo/neatitikimo aktą. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl:

– prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų  atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;

– prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.