Pristatymas

  1. PREKIŲ PRISTATYMAS

7.0. Užklausas dėl pateikto užsakymo įvykdymo termino patikslinimo siųsti el. paštu: orders@insidematters.lt

7.1. Pirkėjas, atlikdamas užsakymą, sutinka, jog užsakymas bus pristatytas kurjerių tarnybos. Užsakymo pristatymas Lietuvoje nemokamas, išskyrus Neringą. Prekių pristatymui į Neringą taikomas papildomas mokestis, todėl prieš pateikdami užsakymą susisiekite su mumis el. paštu www.insidematters.lt

7.1.1. Pirkėjas turi teisę pasirinkti vieną iš žemiau išvardintų pristatymo būdų:

7.1.1.1. Nemokamas pristatymas nurodytu adresu BE UŽNEŠIMO PASLAUGOS. Siunta bus pristatyta Jūsų nurodytu adresu be užnešimo paslaugos, t.y. iki tos vietos kur laisvai gali privažiuoti krovininis transportas.

7.1.1.2. Pristatymas nurodytu adresu SU VIENO ŽMOGAUS UŽNEŠIMO PASLAUGA. Siunta bus pristatyta nurodytu adresu iki tos vietos kur laisvai gali privažiuoti krovininis transportas. Siuntą užneša kurjerių tarnybos darbuotojas kartu su gavėju. Šio pristatymo būdo kaina 45 eur.

7.1.1.3. Pristatymas nurodytu adresu SU UŽNEŠIMU, IŠPAKAVIMU, SURINKIMU IR PAKUOTĖS IŠVEŽIMU. Siunta bus pristatyta nurodytu adresu. Baldus saugiai užnešami, išpakuojami ir surenkami, darbuotojai išsiveža visas pakuotės atliekas. Visais atvejais pristatymo kaina 120 eur. SVARBU! Baldo tvirtinimas prie sienos yra kliento atsakomybė, užsisakius baldo surinkimo paslaugą, jo montavimas prie sienos į pasiūlymą neįeina.

7.2. Prekių pristatymo Pirkėjui sąlygos:

7.2.1. prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas (gavėjas).

7.2.2. pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą bei kontaktinį asmenį.

7.3. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs ir netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo tiekėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų ir nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. 

7.4. Pardavėjas neprisiima atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne pagal nurodytą terminą dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

7.5. Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja tikrinti užsakymo formoje pateikto el. pašto dėžutę, iki bus gautas pranešimas apie planuojamą prekių pristatymą. Apie prekių pristatymo dieną ir preliminarų laiką pirkėjas yra informuojamas elektroniniu paštu arba skambučiu nurodytu telefono numeriu.

7.6. Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą bei pasirašyti sąskaitą–faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo–priėmimo dokumentą. Pirkėjui, pasirašius sąskaitą–faktūrą, važtaraštį arba kitą siuntos perdavimo–priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės komplektavimo neatitikimų nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia arba kitaip išoriškai pažeista), prekės yra pažeistos ir (arba) netinkamo komplektavimo, Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje–faktūroje, važtaraštyje arba kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui arba jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir / arba prekių pažeidimų (neatitikimo) aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, ir dėl prekių komplektavimo neatitikimų.

7.7. Nustačius neatitikimą, Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju Pirkėjas kartu su transporto įmonės atstovu surašo laisvos formos aktą, kuriame pažymi rastus pažeidimus.

7.8. Pristačius prekes Pirkėjo nurodytu adresu laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.

7.9. Jei klientui užsakytos prekės nėra pristatomos per nurodytą pristatymo laiką ir su juo nėra susisiekta telefonu ar el. paštu, prašome susisiekti su mumis elektroninio pašto adresu orders@insidematters.lt

7.10. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

7.11. Jei viename užsakyme yra užsakomos prekės su skirtingais pristatymo terminais, tokiu atveju visam užsakymui yra taikomas ilgesnis pristatymo terminas. Pvz.: viename užsakyme yra užsakoma viena prekė su 1-2 savaičių pristatymo terminu, o kita su 6-8 savaičių pristatymo terminu, visam užsakymui bus taikomas 6-8 savaičių pristatymo terminas. Jei kažkuri prekė užsakymo vykdymo eigoje yra atšaukiama iš kliento pusės, kitoms likusioms prekėms bus taikomas ilgesnis pristatymo terminas, kuris buvo pritaikytas užsakymui po jo patvirtinimo sistemoje.

7.12. Pirkėjo viename užsakyme užsakytos kelios skirtingos  prekės gali būti pristatomos per kelis atskirus kartus.

7.13. Prekių pristatymo terminui sutapus su Lietuvos Respublikos Seimo patvirtintomis nedarbo dienomis, užsakymo įvykdymo terminas pratęsiamas be atskiro Pardavėjo pranešimo Pirkėjui.