Prekių gražinimas ir keitimas

Kokybiškų prekių grąžinimas ir keitimas

Pirkėjas sudaręs nuotolinę sutartį, nenurodydamas priežasties gali grąžinti prekes,

išskyrus užsakytus ir pagamintus pagal individualų pirkėjo užsakymą, per 14 kalendorinių dienų.

Kokybiškas prekes pirkėjas privalo grąžinti nepažeistoje pakuotėje savo transportu į pardavėjo nurodytą vietą arba užsisakyti pardavėjo organizuojamą transporto paslaugą pagal tuo metu galiojančius įkainius.

Norėdamas grąžinti kokybiškas, pirkėjas turi informuoti pardavėją el. paštu: info@insidematters.lt .

Pirkėjui grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  1. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;
  2. Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta, nesurinkta jeigu pirkėjas ją gavo nesurinktą ir nebandyta surinkti. Pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai.
  3. Grąžinama prekė turi būti pilnos komplektacijos, įskaitant surinkimo instrukciją ir surinkimo detales

Per 1-3d.d. po kokybiškos prekės grąžinimo į mūsų nurodytą vietą, pirkėjas yra informuojamas ar prekės atitinka visas aukščiau išvardintas grąžinimo sąlygas.

Jeigu grąžinama prekė atitinka visas aukščiau išvardintas grąžinimo sąlygas, pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus už įsigytas prekes mokėjimo pavedimu per 14 d.d. į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą. Dienos skaičiuojamos nuo tos dienos kaip grąžinamos prekės pasiekia mūsų nurodytą grąžinimo vietą.

Pinigai už suteiktas transporto, užnešimo ar gaminių surinkimo paslaugas įsigyjant Prekes nėra grąžinami.

Pardavėjas gavęs sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigų grąžinimo neatliks. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais, bus tariamasi individualiai.

 

Negrąžinamos ir nekeičiamos:

  • Prekės, kurios buvo pagamintos pagal kliento pateiktas specifikacijas arba buvo gaminamos pritaikant jas individualiems poreikiams.
  • Prekės, kurios buvo pagamintos pagal kliento individualius pasirinkimus, tokius kaip: medienos alyvos spalva, audinio atspalvis ir tekstūra, išmatavimai ir kiti individualių pasirinkimų variantai.
  • Prekės, kurios yra užsakomos el. paštu, individualiai pasirenkant modelius, spalvas, apdailas bei medžiagas, nėra grąžinamos. Klientas patvirtina savo pasirinkimą sumokėdamas avansą.

Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis ir 2014-07-22 LRV nutarimu Nr.738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko LR teisės aktų ir šioje skiltyje išvardintos nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

 

Garantinis aptarnavimas

Visiems mūsų parduodamiems baldams yra suteikiama 24 mėnesių garantija.

Pirkėjui priimant prekes nurodytu adresu, Pirkėjas privalo patikrinti gaminių kokybę bei būklę prieš jos priėmimą. Pretenzijos dėl jų kokybės (išoriniai subraižymai, sudraskymai, sulaužymai ir kitokio pobūdžio sugadinimai, atsiradę transportuojant/surenkant/nešant) dėl pirkėjo veiksmų po gaminio priėmimo nėra priimamos.

  • garantija netaikoma trečiajam asmeniui.
  • garantija galioja tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

Priimdami gaminius patikrinkite jų komplektaciją. Apžiūrėkite gaminių išorę, audinius, dekoratyvios medienos detalių spalvą ir pan., ar nėra matomų mechaninių pažeidimų, kitų trūkumų. Gaminio apžiūra yra kliento atsakomybėje. Rastus trūkumus parodykite gaminius pristačiusiems darbuotojams.

Gavus prekę su defektu ar defektui atsiradus baldo naudojimo laikotarpyje susisiekite su mumis info@insidematters.lt, nusiųskite nuotraukas ar video, kuriame gerai matytusi defektas. Išanalizavę atsiųstą vaizdinę medžiagą pateiksime sprendimą per 5 d.d.

Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai pardavėjas perduoda prekę pirkėjui.

Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis pagal CK 6.363 straipsnio 8-ą dalį.

Garantija galioja visoms daiktų sudurtinėms dalims ir jų komplektuojančioms detalėms. Natūralaus medžio, bei kitų natūralių medžiagų tekstūros ir atspalvio nevienodumai, natūralaus medžio bei kitų paviršių pokyčiai nelaikomi prekės kokybės trūkumu. Natūralūs audinio dėvėjimosi pakitimai nelaikomi prekių kokybės trūkumu.

Prekės kokybės garantija nėra taikoma, jei pirkėjas nesilaikė nustatytų taisyklių ir informacijos bei nesivadovavo baldų naudojimo ir priežiūros aprašymu, pažeidė prekių transportavimo, surinkimo, laikymo, naudojimo, sandėliavimo, priežiūros ir eksploatacijos taisykles, taip pat, jeigu matomi prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai.

Pirkėjas dalinai arba pilnai apmokėdamas užsakymą patvirtina, kad yra susipažinęs su mūsų pateiktomis taisyklėmis ir informacija klientui bei baldų naudojimo ir priežiūros aprašymu. Šią informaciją galima rasti mūsų elektroninėje parduotuvėje, ji taip pat siunčiama kiekvienam klientui individualiai su užsakymo patvirtinimu elektroniniu paštu.

Garantinio laikotarpio metu nustatytus prekės kokybės trūkumus (brokus) Pardavėjas ištaiso/pakeičia savo sąskaita per nustatytą laikotarpį, t.y. per 30 darbo dienų, nebent su Pirkėju sutaria kitaip.

Pagal Civilinio kodekso (CK) 6.335 straipsnio 3 dalį, jeigu Pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo Pardavėjo priklausančių kliūčių, tai garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina. Šio straipsnio 4 dalyje įtvirtinta, jog jeigu ko kita nenumatyta sutartyje, garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį Pirkėjas negalėjo daikto naudoti dėl trūkumų, jeigu Pirkėjas tinkamai pranešė Pardavėjui apie pastebėtus trūkumus.

Alternatyvaus vartotojų ginčo sprendimo subjektas – Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba:

Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius

Tel.: +370 5 262 6760

El. paštas: tarnyba@vvtat.lt

Interneto svetainės adresas: www.vvtat.lt