Prekių grąžinimas ir garantija

  1. Prekių grąžinimas

8.1. Prekės gali būti grąžintos Pardavėjui nenurodant grąžinimo priežasties. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekes. Negrąžinamos ir nekeičiamos prekės:

8.1.1. Prekės, kurios buvo pagamintos pagal Pirkėjo individualius pasirinkimus, tokius kaip: spalva, audinio tipas ir tekstūra, išmatavimai ir kiti individualių pasirinkimų variantai;

8.1.2. Prekės, kurios yra užsakomos el. paštu, individualiai pasirenkant modelius, spalvas, apdailas bei medžiagas. Klientas patvirtina savo pasirinkimą pateikdamas užsakymą ir sumokėdamas už prekes.

8.2. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo tos dienos, kurią prekes gavote. Jeigu grąžinimo laikotarpio pabaiga sutampa su nedarbo diena, jis pratęsiamas iki artimiausios darbo dienos.

8.3. Norėdamas grąžinti prekes, Pirkėjas privalo susisiekti el. paštu info@insidematters.lt , pateikti informaciją apie norimą grąžinti prekę ar prekes bei pridėti apmokėjimą įrodantį dokumentą.

8.4. Prekių grąžinimo išlaidas visada apmoka Pirkėjas.

8.5. Pirkėjui, grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

8.5.1. grąžinamos prekės turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

8.5.2. prekės turi būti nesugadintos, nebandytos surinkinėti ir nenaudotos;

8.5.3. prekės turi būti nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);

8.5.4. grąžinamos prekės turi būti tokio paties komplektavimo, kokio jas gavo Pirkėjas.

8.5.5. kokybiškų prekių negali grąžinti Pirkėjas kuris yra juridinis asmuo.

8.6. Prekės, netikusios dėl formos, dydžio, spalvos, modelio, komplektiškumo (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis) priimamos iš Pirkėjo ir pakeičiamos arba už jas grąžinami pinigai per 14 dienų nuo prekės grąžinimo į Pardavėjo nurodytą vietą.

8.7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

8.8. Visais grąžinimo atvejais Pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis el. paštu info@insidematters.lt ir, tik gavęs elektroninės parduotuvės patvirtinimą, gali vykdyti grąžinimą.

8.9. Kai grąžinama gauta ne ta prekė, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi tinkamų prekių arba Pirkėjas nepageidauja šių prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo prekės grąžinimo Pardavėjui.

8.10. Suma už Pirkėjui suteiktas papildomas pristatymo, užnešimo arba surinkimo paslaugas nėra negrąžina.

8.11. Pirkėjas prekes privalo grąžinti į Pardavėjo nurodytą vietą (adresą).

8.12. Pardavėjas įsipareigoja per 5 darbo dienas informuoti Pirkėją ar prekės atitinka visas aukščiau išvardintas grąžinimo sąlygas.

8.13. Pardavėjas gavęs grąžinamą prekę kuri neatitiko aukščiau išvardintų grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigų grąžinimo neatlieka ir apie tai informuos Pirkėją. Nuo šio pranešimo dienos Pirkėjas turi 14 dienų atsiimti prekę. Pirkėjui neatsiėmus grąžinamos prekės per 14 dienų, prekė tampa Pardavėjo nuosavybę be jokio papildomo piniginio kompensavimo pirkėjui jeigu nėra sutariama kitaip.

  1. Kokybės garantija

10.1. Prekėms suteikiama 24 mėnesių garantija, jeigu Pirkėjas yra fizinis asmuo. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai Pardavėjas perduoda prekes Pirkėjui. Juridiniams asmenims suteikiama 12 mėnesių garantija.

10.2. Garantija apima gamybos defektus ir medžiagų trūkumus, kurie turi įtakos baldų funkcionalumui ar išvaizdai.

10.3. Garantija netaikoma defektams, atsiradusiems dėl natūralaus nusidėvėjimo, netinkamo naudojimo, atsitiktinių pažeidimų ar nesilaikymo mūsų nurodytų priežiūros instrukcijų.

10.4. Garantija netaikoma šiais atvejais:

10.4.1. Pirkėjas ar Pirkėjo įgalioti asmenys, pažeidė prekių transportavimo, sandėliavimo, surinkimo, naudojimo, priežiūros bei eksploatacijos taisykles ir instrukcijas. 

10.4.2. Natūralus medžiagų, tokių kaip apmušalai, nusidėvėjimas.

10.4.3. Mechaniniai pažeidimai, atsiradę naudojant baldus ne pagal paskirtį.

10.4.4. Baldų dalys ir medžiagos, natūraliai nusidėvinčios naudojimo metu (pvz., baldų tekstilė, porolonas, spyruoklės ir kt.).

10.5. Klientas praranda teisę į garantiją, jei:

10.5.1. Baldai buvo transportuoti, laikomi ar naudojami nesilaikant instrukcijų.

10.5.2. Defektai atsirado dėl mechaninių pažeidimų ar natūralaus nusidėvėjimo.

10.6. Garantija netaikoma nukainuotoms prekėms bei natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audiniui.

10.7. Jeigu garantijos galiojiimo laikotarpiu atsiranda prekės trūkumų, Pirkėjas privalo užfiksuoti matomus trūkumus. Trumpą jų aprašymą, vaizdinę medžiagą bei užsakymo patvirtinimo kopiją Pirkėjas turi nedelsiant atsiųsti el. paštu info@insidematters.lt

10.8. Pardavėjas Išanalizavęs atsiųstą aprašyma ir vaizdinę medžiagą pateikia atsakymą Pirkėjui per 5 darbo dienas.

10.9. Prekės trūkumų šalinimui, pirkėjas turi pristatyti prekes ar detales į Pardavėjo nurodytą vietą bei pateikti reikiamus pirkimo dokumentus. Sutvarkytas prekes ar pakaitines detales pirkėjas pasiima iš Pardavėjo nurodytos vietos.

10.10. Pirkėjas sutinka, kad prekių trūkumų šalinimas gali užtrukti nuo 4 iki 8 savaičių. Trūkumų šalinimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai Pirkėjas perduoda prekę Pardavėjui.