Prekių gražinimas ir keitimas

Norėdami grąžinti ar pakeisti internetu užsakytą  prekę, informuokite mus el. paštu info@insidematters.lt per 14 dienų nuo siuntos gavimo.

Gavę Jūsų laišką dėl prekės kokybės nedelsiant su jumis susisieksime.

Pirkėjas netinkamas prekes turi pristatyti adresu Kauno g. 51B, Vievis, Lietuva arba perduoti vežėjui kokybiškų/keičiamų prekių pristatymo metu.

Siuntoje turi būti:

Nepažeistos prekės su etiketėmis ir pakuotėmis.

SUGADINIMAS TRANSPORTUOJANT

Kartais prekė gali būti pažeista pervežimo metu. Šiuo atveju mes, žinoma, atlyginsime visus nuostolius. Tačiau, jei prekė yra sugadinama po pristatymo arba klientui ją grąžinant pardavėjui, už sugadinimą atsako klientas.

Priimant užsisakytas prekes, klientas įsipareigoja patikrinti prekių kokybę. Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl:

– prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;

– prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Apie pastebėtus siuntos trūkumus, atsiradusius pervežimo metu informuokite mus el. paštu info@insidematters.lt.

NEGRĄŽINAMOS PREKĖS

– panaudotos prekės

– individualių užsakymų prekės

– prekės, kurios buvo pagamintos pagal kliento pateiktas specifikacijas arba buvo gaminamos pritaikant jas individualiems poreikiams

– prekės, kurios buvo pagamintos pagal kliento individualius pasirinkimus, tokius kaip: medienos alyvos spalva, audinio atspalvis ir tekstūra, išmatavimai ir kt. individualių pasirinkimų variantai

Prieš užsakymo pateikimą klientas yra susipažinęs su informacija, jog nuotraukose pateikta prekės išvaizda gali minimaliai skirtis nuo realios prekės išvaizdos dėl šių veiksnių: apšvietimo skirtumo; fotografavimo įrenginio nustatymų; šešėlių atspindžio ir kt. faktorių.

NETINKAMA PREKĖS KOKYBĖ

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė (prekė su gamykliniais defektais), „Inside matters“ įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke.

PINIGŲ GRĄŽINIMAS

Jei grąžinamos prekės atitinka grąžinimo taisyklių reikalavimus, pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo grąžinamos prekės gavimo. Jei Jūsų grąžintos prekės neatitinka grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigai grąžinami nebus.

Tinkamos kokybės  prekių grąžinimas  galimas pagal Civilinio kodekso 6.228 (10) ir 6.228 (11) straipsnių nustatytas tvarkas.