Prekių pirkimo ir pardavimo taisyklės​

1. Šalių teisės ir įsipareigojimai:

1.1. Gamintojas įsipareigoja pagaminti užsakytus baldus per 30-60 kalendorinių dienų nuo pilno apmokėjimo.
1.2. Gamintojas praneša užsakovui apie užsakymo įvykdymą telefonu arba el. paštu.
1.3. Užsakovas patvirtina prekių užsakymą ir sutinka su pirkimo pardavimo taisyklėmis sumokėdamas pilną visų užsakomų prekių kainą.
1.4. Individualūs klientų užsakymai nėra grąžinami.
1.5. Užsakovas įsipareigoja priimdamas prekes patikrinti jų kokybę.

2. Baldų kokybė:

2.1. Gamintojas įsipareigoja pristatyti kokybiškus, visus reikalavimus atitinkančius baldus. Baldų nugarinėse, vidinėse ir nematomose dalyse, kokybės reikalavimai yra kitokie, gali būti nedidelės paklaidos, tai nelaikoma kokybės trūkumu.

2.2. Dažyti baldai gali turėti iki 2-3 mėnesių specifinį dažų kvapą, tai nelaikoma kokybės trūkumu (Inside matters baldų dažymui naudojami vokiečių gamintojo “Hesse Lignal“ dažai ir lakai, kurie atitinka visus saugos reikalavimus, tinka tiek suaugusių, tiek ir vaikiškų baldų gamybai. Gamintojas turi visus patvirtinančius sertifikatus (gamintojo saugos duomenų lapus bei kokybės ir atitikties deklaracijas ir sertifikatus). Siekiant sumažinti dažytų baldų kvapą, rekomenduojame tinkamai išvėdinti naujus dažytus baldus prieš pradedant juos naudoti. Įspėjame, kad itin jautrūs kvapams asmenys turėtų įvertinti dažytų baldų skleidžiamą kvapą ir reikalui esant rinktis ne dažytus, o alyvuotus baldus.
Mažesnio ploto patalpose (iki 15 kv.m.) kvapas gali išlikti intensyvus iki 6 mėn., patariama sudaryti sąlygas dažnam vėdinimui, ypač tokių baldų kaip spintos, komodos, juos laikyti pilnai ištraukiant stalčius.

2.3. Medžio faktūra. Pirkėjo gautų baldų medžio faktūra, raštai gali skirtis nuo Inside matters įmonės interneto svetainėje rodomų baldų pavyzdžių. Medžio detalės gali turėti taip vadinamų ąžuolo šerdies spindulių, natūraliai tamsesnių/šviesesnių vietų, stambesnių/smulkesnių rašto fragmentų – visa tai nelaikoma kokybės trūkumu arba medžio yda, tai yra natūrali medienos struktūra ir ypatumas, kuris suteikia baldui išskirtinumo (kiekvienas baldas yra išskirtinis, nes turi unikalią medžio faktūrą).

2.4. Spalvos apdailos pasirinkimas. Pardavėjas neatsako, jei el. parduotuvėje pateikiamos prekės spalva/apdaila minimaliai neatitiks realios prekės spalvos/apdailos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ir nustatymų.

2.5. Vartotojas dėl netinkamos kokybės prekės turi teisę kreiptis į pardavėją per dvejus metus nuo daikto perdavimo dienos. 

2.6. Kai prekė yra nekokybiška, pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią prekių kokybės reikalavimų neatitiktį prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pristatymo. 

2.7. Vartotojui nutraukus pirkimo-pardavimo sutartį dėl netinkamos prekės kokybės: 1. vartotojas turi grąžinti pardavėjui prekę pardavėjo sąskaitą; 2. pardavėjas, gavęs sugrąžintą prekę arba vartotojo pateiktus įrodymus, kad prekė buvo išsiųsta, turi ne vėliau kaip per keturiolika dienų grąžinti vartotojui už prekę sumokėtą kainą, įskaitant vartotojo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas. Apie prekės kokybės reikalavimų neatitiktį vartotojas privalo privalo pranešti pardavėjui ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos.

3. Atsakomybė:

3.1. Šalys atsako už tai, kad taisyklėse nustatyti įsipareigojimai būtų vykdomi tinkamai ir laiku Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

3.2. Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS)

4. Taisyklių galiojimas ir pakeitimas:

4.1. Užsakovas automatiškai sutinka su aukščiau išdėstytomis taisyklėmis sumokėdamas pilną užsakymo sumą ir jos galioja iki visiško įsipareigojimų įvykdymo.
4.2. Taisyklių pakeitimai ir papildymai galimi tik dvišaliu raštišku Užsakovo ir Gamintojo susitarimu.

5. Baigiamosios nuostatos:

5.1. Visi su šiomis taisyklėmis susiję ginčai sprendžiami derybomis. Nesusitarus ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

 

APMOKĖJIMO BŪDAI

Inside matters elektroninėje baldų parduotuvėje gali apmokėti savo pirkinius šiais būdais:

  • Apmokėjimas elektronine bankininkyste.

  • Apmokėjimas bankiniu pavedimu.

 

Užsakymas bus patvirtintas ir pradedamas vykdyti gavus bankinį pavedimą į Inside matters atsiskaitomąją sąskaitą:

Gavėjas: MB Inside matters
Banko sąskaita: LT747300010168127563
Bankas: Swedbank AB
Mokėjimo paskirtis: užsakymo numeris